środa, 23 listopada 2011

Poznawanie nowych miejsc

Praca hostessy jest wymarzonym zajęciem dla osób uwielbiających podróże. Nie będę oszukiwać, bo zdarzyło mi się kilka razy opuścić zajęcia ze względu na pracę. Ale nie żałuję. Byłam już na targach w kilku miastach w Polsce i mogłam być tam, gdzie jeszcze nie zdarzyło mi się być.

Oprócz tego już dwa razy zostałam zaproszona na targi za granicą. Tzn nie zaproszona, tyle co dostałam pracę na takich targach:) Targi trwały trzy dni (weekend), gdzie mieliśmy dla siebie wolnych parę chwil i wraz z dziewczynami zwiedzałyśmy miasto i poznawałyśmy ludzi oraz odwiedziłyśmy restauracje Kielce. Ze względu na wyjazdy praca hostessy na targach nie należy do typu nudnych i monotonnych prac:) Z chęcią spróbowała bym swoich sił w innych wyzwaniach typu organizacja konferencji




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz